Menu
Košarica

Karaoke mikrofon + zvočnik, Bluetooth

Karaoke mikrofon + zvočnik, Bluetooth
Karaoke mikrofon + zvočnik, Bluetooth
Karaoke mikrofon + zvočnik, Bluetooth
Karaoke mikrofon + zvočnik, Bluetooth
Karaoke mikrofon + zvočnik, Bluetooth
Karaoke mikrofon + zvočnik, Bluetooth
Karaoke mikrofon + zvočnik, Bluetooth
Karaoke mikrofon + zvočnik, Bluetooth
Karaoke mikrofon + zvočnik, Bluetooth
-40 % Ni na zalogi
Karaoke mikrofon + zvočnik, Bluetooth
Karaoke mikrofon + zvočnik, Bluetooth
Karaoke mikrofon + zvočnik, Bluetooth
Karaoke mikrofon + zvočnik, Bluetooth
Karaoke mikrofon + zvočnik, Bluetooth
Karaoke mikrofon + zvočnik, Bluetooth
Karaoke mikrofon + zvočnik, Bluetooth
Karaoke mikrofon + zvočnik, Bluetooth
Karaoke mikrofon + zvočnik, Bluetooth
Karaoke mikrofon + zvočnik, Bluetooth
14.99€
24.99€
Brez DDV: 12.29€
  • Zaloga: Ni na zalogi
  • Šifra: 1146

Razpoložljive možnosti

Mikrofon in zvočnik v eni napravi

Avdio set Wster WS858 vsebuje mikrofon in zvočnik, ki sta združena v eni napravi, namenjeni za poslušanje glasbe in petju karaok. Priljubljene karaoke niso bile še nikoli tako enostavne!

Na multifunkcijskem mikrofonu, z vgrajenim zvočnikom z močjo 5 W RMS, lahko poslušate vašo najljubšo glasbo tako, da priključite USB ključek, vstavite micro SD kartico, neposredno preko pomožnega kabla AUX ali se povežite s pametnim telefonom ali tabličnim računalnikom preko brezžične povezave Bluetooth.

Vse kar morate še storiti je, da vključite funkcijo mikrofona in avdio karaoke pustolovščina se lahko nemudoma prične!

Dodatne prednosti Wster WS858:

Brezžični mikrofon WS858 je odlična ponudba za ljubitelje karaok. Odlično se bo obnesel tudi med družinskim dogodkom z otroki. Preko naprave lahko hkrati poslušate glasbo in pojete.


Odmev in glasovna modulacija: Mikrofon ima možnost vklopa glasovne modulacije in odmeva, zaradi česar bo zabava še bolj privlačna.

Bluetooth: Zahvaljujoč vgrajeni funkciji Bluetooth je naprava združljiva s sistemi Android in IOS. Zelo učinkovito se poveže s telefonom.

Vgrajena polnilna baterija: Zahvaljujoč vgrajeni bateriji ga lahko uporabljamo na prostem. Navdušila bo tako mlade pevce kot tudi najmlajše uporabnike.

Tehnične podrobnosti:

  • Tip mikrofona: brezžični, 2v1
  • Bluetooth: 5.0
  • Baterija: vgrajena polnilna baterija
  • Kapaciteta baterije: 1200 mAh
  • Moč zvočnika: 5 W RMS
  • Združljivost z napravami: Android, iOS
  • Upravljanje glasbe in glasnosti: da
  • Funkcija glasovne modulacije: da
  • Predvajanje preko USB ključka: da
  • Predvajanje preko microSD kartice: da
  • Vhodi: 1× USB, 1× microSD, 1× AUX, 1× Micro USB
  • Tip polnjenja Micro USB (priložen polnilni kabel)
  • Napajanje: DC 5V
  • Dimenzije: 22 cm x 7,5 cm x 7,5 cm
  • Masa: 240 g
  • Barva: zlata,črna

Vsebina pakiranja:

  • mikrofon z zvočnikom Wster WS858
  • kabel za polnjenje
  • navodila za uporabo


Garancijo lahko potrošnik uveljavlja za izdelke, za katere je obvezna garancija kot jo določa Pravilnik o blagu, za katerega se izda garancija za brezhibno delovanje (Uradni list RS, št. 73/03). Seveda je možno, da se garancija nudi tudi prostovoljno za dodatne izdelke oziroma storitve.

V garancijskem roku lahko potrošnik od garanta zahteva:

  • Brezplačno odpravo napake
  • Če odprava napake ni možna v skupnem roku 45 dni, lahko potrošnik zahteva zamenjavo za novi brezplačen izdelek


Na kaj mora biti pozoren prodajalec pri uveljavljanju pravic iz naslova garancije in stvarne napake s strani potrošnika:

  • Prodajalec mora biti obveščen o napaki v navedenih rokih (potrebno je pisno obvestilo s strani potrošnika), če imate le ustno obvestilo, bo le to potrošnik zelo težko dokazoval
  • Potrošnik mora priložiti originalni račun ter garacijsko izjavo.
  • V pisnem obvestilu mora potrošnik natančno opisati napako  
  • Naprava mora biti v originalni ebalaži, ter v primeru da gre za razne strojčke kot pripomočke za kadilce, mora biti očiščena v nasprotnem se zaračuna strošek čiščenja v znesku 15 €
  • Prodajalec mora imeti priložnost, da stvar pregleda in oceni morebitno napako
  • Potrošnik mora navesti zahtevo, kaj želi iz uveljavljanja
  • Potrošnik dostavi artikel na naslov prodajalca osebno ali po pošti.
  • Prodajalec mora nujno odgovoriti potrošniku v roku 8 dni - tako v primeru, če ugodite zahtevi kot tudi v primeru, če se ne strinjate z uveljavljanjem napake oziroma garancije

Dokler ne poteče rok 8 dni od pisnega uveljavljanja zahtevka s strani potrošnika, ni kršitve, zato tudi potrošnik ne more uveljavljati pravic Preko TIRS ali sodišča.

Zavezujemo se, da bomo blago oziroma storitev dostavili v dogovorjenem času. Rok za dostavo naročenih izdelkov je 1-8 dni od datuma prejema naročila.

Stroški dostave so zaračunani po ceniku GLS-a in jih krije naročnik oz. kupec.

Dostava naročenih izdelkov v naši spletni trgovini se izvede v najkrajšem možnem času in je odvisna od razpoložljivosti izdelkov. Izdelke bomo dostavili na naslov, katerega ste navedli ob registraciji oz. nakupnem postopku, priporočamo vam, da navedete naslov na katerem se nahajate v dopoldanskem času. Práv tako priporočamo, da napišete mobilno številko, na kateri ste dosegljivi v dopoldanskem času, saj vas bo kurir lahko poklical in se dogovoril z Vami o načinu dostave. 

V primeru, da NE želite, da vam izdelek dostavimo na vaš naslov pa si lahko na spletni strani GLS Slovenije izberete tudi eno izmed parcel Shop enot v kateri lahko paket prevzamete sami (poštno Ležeče). Vse kar potrebujete napisati v polje s podatki za dostavo je vase  ime in priimek,ter naslov izbrane Parcel Shop enote.

Odkupnino paketa lahko GLS kurirju ob dostavi plačate z gotovino ali  s kreditno / debetno kartico. V primeru, da boste svoje blago plačali s kartico, se vam  bodo zaračunali stroški bančne provizije v vrednosti 1,43% od zneska odkupnine, za katero vam  bo GLS kurir izdal račun.

V primeru neuspešnega poskusa dostave vam bo GLS kurir pustil sporočilo o prispeli pošiljki. Na sporočilu je navedena številka paketa in telefonska številka GLS dostavne službe (01 500 11 90), ter njihov elektronski naslov (info@gls-slovenia.com). Na navedene kontaktne Informacije se lahko obrnete in naročite ponovno dostavo paketa na vaš naslov ali pa se dogovorite, da vam paket dostavijo na drugi naslov (Kjer boste v času dostave dosegljivi).

Po vasi želji se lahko z GLS-jem dogovorite tudi za dostavo paketa v vam najbližji Parcel Shop (paketno TRGOVINO) Kjer lahko paket prevzamete sami ob predložitvi številke psketa in osebnega dokumenta.

Cenik dostave paketov na območju Slovenije
Teža paketa - Cena v EUR

  • Paket do 2kg: 3,99€
  • Paket do 5kg:  6,00€

Cenik dostave paketov na območju EU

Teža

Slovenija

Sosednja Evropa

Centralna Evropa
Bližnja Evropa
Daljna Evropa

Paket do 2kg

3,99€
11,00€
17,00€
20,00€
30,00€
Paket do 5kg
6,50€
18,00€
29,00€
35,00€
55,00€


  • „Sosednja“ Evropa: Slovaška, Avstrija, Češka, Italija, Madžarska,Hrvaška
  • „Centralna“ Evropa: Nemčija, Poljska, Belgija, Nizozemska, Luksemburg
  • „Bližnja“ Evropa:  Danska, Francija, Velika Britanija, Irska, Romunija, Bolgarija
  • „Daljna“ Evropa: Španija, Portugalska, Švedska, Finska, Estonija, Litva, Latvija


Vse navedene cene vključujejo DDV.

S 1.4.2019 bo partner GLS-a, PETROL pričel v vseh svojih poslovalnicah dodatno zaračunavati storitev vročanja paketa kupcu (0,45 €) in storitev obdelava odkupnine (1,05 €) tudi prejemnikom GLS paketov. Za vročitev paketa brez odkupnine, bo tako potrošnik plačal 0,45 €, za vročitev paketa z odkupnino pa 1,50 €. Znesek velja za vsak posamezni vročeni paket.

Ker želimo kupcem, ki bo prevzel paket na bencinskem servisu PETROL, povrniti vsaj del ali še malo več tega dodatnega zneska, smo pripravili dobropise v vrednosti 1,00 € v obliki kode za popust pri pošiljanju paketov za vsak paket, ki ga bodo prevzeli na PETROL-u. Koda za popust je GLS številka paketa. Potrošnik jo vpiše v GLS spletni trgovini: Posljipaket.si. Koda je veljavna za eno naročilo v roku enega meseca.

V kolikor kupec naročenih izdelkov, ki so poslani s plačilom po povzetju ne prevzame, in so po preteku čakalnega roka na depoju (8 dni) vrnjeni na naslov podjetja, se le-to NE šteje kot odstop od pogodbe, saj je slednja še vedno veljavno sklenjena in gre za enostranski nenapovedan odstop kupca od pogodbe. Kupec je v primeru neprevzema tako odgovoren za plačilo stroškov pošiljanja in pošiljanja/vračanja artiklov podjetju, saj pogodbe - naročila ni prekinil.

V primeru neprevzema se primer preda pravni službi, ki bo po našem pooblastilu nadalje urejala izplačilo in izterjavo nastalih stroškov in škode. V primeru, da ste naročili blago ter ga nameravali plačati po prevzemu, niste pa ga prevzeli, lahko naslednje naročilo dobite samo v primeru če plačate vnaprej in poravnate vse stare obveznosti.