Menu
Košarica

Splošni pogoji poslovanja

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB1), s priporočili GZS in mednarodnimi kodeksi za e-poslovanje.

Spletno trgovino Hiper Trade upravlja podjetje Goran Jandrić s.p.Brodarjev trg 13,1000 Ljubljana-Fužine.

Ob registraciji v sistem spletne trgovine, uporabnik pridobi uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte, ter geslo. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z vnešenimi podatki. Po registraciji obiskovalec postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa.

Dostopnost informacij:

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

1.identiteto podjetja (ime in sedež podjetja)

2.kontaktne naslove, ki omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon)

3.bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami)

4.dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletni strani naj bi bil dostopen v razumljivem roku)

5.pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave)

6.vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano ali že vsebujejo davke in stroške prevoza. Vse cene so izražene v EUR (Evrih).

7.način plačila in dostave

8.pojasnjen mora biti postopek ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci


Način plačila:

V spletni trgovini http://hipertrade.si vam omogočamo naslednje načine plačila:

    Gotovina
    Po povzetju
    Paypal
    Po predračunu

 Kupcu, ki je naročil izdelek in le tega ni prevzel, lahko vsa nadaljna naročila storniramo.

Cene:

    Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti.

Postopek nakupa:

1.Registracija novega uporabnika

    Pri prvem nakupu vas sistem opozori na registracijo novega uporabnika. Registracija je obvezna. Pri registraciji je potrebno vpisati vse potrebne podatke ter s tem kupec potrjuje da je starejši od 18 let.Pri vsakem nadaljnem nakupu se za prijavo v sistem uporabi le še e-mail naslov in geslo.

2.Nakup izdelka

    Skozi celoten nakup vas vodi sistem. Zahtevana polja je potrebno izpolniti, v nasprotnem primeru nakup ni možen. Ko zaključite z nakupom, boste o vsebini nakupa obveščeni po elektronski pošti.

3.Blago odposlano

    Zavezujemo se, da v obljubljenem roku blago zapakiramo, odpošljemo in vas o tem obvestimo po elektronski pošti.
    Naročilo lahko prekličete pred prejetim obvestilom o poslani pošiljki.

Garancija:

    Artikli imajo garancijo. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil ter ob predložitvi računa. Informacija o garanciji je navedena tudi na strani s predstavitvijo artikla. Če informacije o garanciji ni, artikel nima garancije ali pa podatek v tem trenutku ni znan. V slednjem primeru lahko kupec kontaktira ponudnika, ki bo zagotovil ažurno informacijo.

Pakiranje

    Stroške pakiranja krije kupec.

Dostava:

    Zavezujemo se, da bomo blago oziroma storitev dostavili v dogovorjenem času. Rok za dostavo naročenih izdelkov je 1-12 dni od datuma prejema naročila. Stroški dostave so zaračunani po ceniku GLS-a in jih krije naročnik oz. kupec.

Komunikacija:

    Z uporabnikom sme ponudnik stopiti v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu prvi izrecno ne nasprotuje.

Odveza odgovornosti:

    Ponudnik se po svojih najboljših možnostih trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu, pa se lahko lastnosti artiklov, njihova dobavljivost in cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil preklic naročila ali zamenjavo naročenega artikla.

Vračila:

    Pogoji vračila:Menjava originalno pakiranih,nepoškodovanih in ne rabljenih izdelkov je možna samo ob predložitvi originalnega računa v roku 8 dni za fizične nakupe ter v roku 14 dni za spletne nakupe.

Pritožbe in spori:

    Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik mora postaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Postopek za oddajo pritožb mora biti na voljo na spletnih straneh, enostaven za uporabo in zaupen. Ponudnik mora v petih delovnih dneh potrditi, da je prejel pritožbo, sporočiti kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščati o poteku postopka. Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.